Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Monday, October 3, 2011

Inspired Me

Alhamdulillah. Iman kita ni ada masa kita ada kesungguhan yang kuat. Tapi ada masa dia akan lemah.!Nabi pun kata, Amalan apa pun dia ada saat lemahnya. tetapi disaat lemah, dia kembali pada Allah, pasti dia akan mendapat petunjuk.

Dulu diri ini jauh dengan Al-quran dan tetapi bila hati gundah, kembali dekat padanya ..Alhamdulillah Allah tanamkan dalam jiwa untuk terus membaca and I actually enjoy reading and listening to quran dalam kereta ke, tempat kerja, di mana-mana pasti kan kuselak lembaran Al quran dan cuba luangkan masa .

Lagi dibaca lagi mendalam perasaan ingin tahu dan timbul semangat ingin berdakwah. Islam menyuruh kita bersederhana dan jangan gopoh. Currently ni suka sangat search hadith or quranic content is this website and blogger. Banyak bahan bacaan yg boleh dirujuk.

There is a quran and hadith search engine that work very well and pasti Allah tunjukkan jalan bagi mereka yang mencari kebenaran. One of my favorite websites to go to find awesome lectures in Dr Maza. I follow his blog and I love his work. I follow him and listen to his lectures all the time. He is very knowledgeable masha'allah. Moga Allah berikan kekuatan untuk beliau terus berjuang.

Hari ini seorang wanita yang unggul telah datang ke pejabat... dan kata-kata beliau telah memberi perangsang & semangat... Terima kasih moga Allah beri kekuatan untuk memimpin kami..all the best BOSS

/fuzidss

No comments: