Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Friday, November 13, 2009

Ayam Gajus special for Anak Gadisku



Di office ada staff gathering at 4.00pm. Our President give brief about our sales performance for this month. Alhamdulillah memberangsangkan. Sepermergian beliau, OIC is En Zakaria for management matter and for financial matter Mei Mei.

At 5.30 we start our Durian Party tapi kali tak best sangat sebabnya hujan. Aku bukanlah Hantu durian so makan laa ala kadar lagi this week memang mood aku tak begitu baik. Kesan dari my proposal yang ditendang bulat2 tu. So untuk menghilangkan rasa hampa aku baiklah aku masak untuk anak-anak yang mana anak-anakku akan menerimanya dengan sepenuh hati. Malam ni aku masak Ayam gajus favourite my doter. Apa lagi suka laa siap minta lagi. "ibu masak ayam lada hitam bu esok bersama brocoli" Aduhhh brocoli enggak ada di freez.. Kan kucuba usahakan duhai anakku. KEPUASAN YANG TIDAK TERHINGGA

My hubby balik surau dan bawa satu plastick bag durian and rambutan. Dari sahabatnya suraunya. Ni la namanya doa ibu.... sebabnya masa makan durian kat office teringat anak-anak tup-tup ada sahabat yang bagi. Tu la dia adab berjiran .. Hari ni pun ada kelainannya. Caraku bertudung ala-ala Yuna gitu


No comments: