Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Sunday, January 24, 2010

Strange

Sambil tunggu hubby dok solat Dhuha tu, meh nak update perihal semalam. As usual cpn end memang laa banyak koreje so pi laa office sat. As advice from my hubby bawak laa my 2 bujang tu Amir & Alif. Macam biasa tiba kat office depa berdua ni suka main lari-lari kat 5th floor maklumlah tak ada orang. Then aku biarkan mereka dan kuteruskan kerja ku. Tiba-tiba anakku berlari kepada ku. Alif memekik kepada ku. Ibu Amir nampak benda hitam kat hujung sana. Then aku menasihati Amir jangan pergi ke sana lagi... Aku dengan tak sedap hati lantas berkemas balik dan tak menoleh kebelakang lagi. Bagiku budak-budak memang mudah nampak then aku percaya maka sesungguhnya dialam ini ada jin-jin yang tak nampak oleh mata kita cuma kanak-kanak yang bersih dari dosa kekadang dilihatkan.

Dalam perjalanan balik aku hanya berdiam dan memujuk mereka dengan membawa makan ke Pizza. Apa lagi hepilaaa then lupa kisah pelik di office tadi. Tapi mocha float kat Pizza tu memang sedap.

No comments: