Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Monday, March 29, 2010

For My Doter Anis Nabilah

Memandangkan beliau minat sangat dengan benda ni dari tahun lepas lagi, maka kunampkan duit bonusku ini dengan membelikan hadiah benda ni seiring dengan pencapaiannya disekolah yang cemerlang. Kali ini beliau berjaya merangkul A dalam subjek bahasa Arab. Syabas anakku moga jadi Khalifah Allah yang berjaya memilih pilihan yang terbaik. Aminnnn

4 comments:

Mama Nani/Mama Hawa. said...

Salam fuzidss :)
Congrats ti yr daughter :) Best lah kalau dpt hadiah DLSR. Mama pun nak lah..hehehe. Anyway if in Msia how much does it cost? Wat model?

fuzidss said...

This is for her as she got 7A last exam. Model D3000 Market price is RM2200 but after nego we managed to get RM1900.00 with Nikon Bag, Tripod and memory card 8G.

Ayu said...

salam fuzidss,
wow bestnya dapat camera dslr!!
Auntie baru last year dapat imagine how many years waiting dah tua baru dapat!!..hehe
Congrats tu your daughter's good results!!..can you be my mummy?..heheh

fuzidss said...

Kak Ayu, demi anak-anak semua ibu sanggup berkorban. I bought this at Pertama Komplex and that time ada Sogo Sales. Ibunya terkulat-kulat tengok sales tuuuu.