Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Monday, January 25, 2010

Asam Pedas Jenahak


Hari ni agak mencabar jugak as Amir buat hal pagi-pagi. Namun I have to go as today I have to attend a Legal Training at Prince Hotel. Kali ni memang membanggakan kerana ku pergi sendiri wow syabas kepada ku. Sesampai di hotel aku seakan-akan tiada mood as aku memikirkan Amir so the whole of the training may be not intrested for me unless Kumar.. Such a joker la mamat ni. As my boss pun agreed that I need to go back early. On the way back bengang betul dengan mamat Teksi Driver. Melampau sungguh charge aku from Prince Hotel to Masjid jamik RM14.00. Memang aku tak halalkan menipu namanya tu.

sampai kat umah masih sempat lagi google resepi then aku tengok En Mat punya resepi memang menarik so why not try malam ni. Aku pun mencubanya dan tak menghampakan anak-anak suka walaupun terlebih pedas.

No comments: