Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Monday, March 1, 2010

Ayam Kapitan

Malam ni, ku cuba AYAM KAPITAN... entahlee datang dari China idak le teman tau. Tapi sedap dik kerana aroma daun limau purut. Ala-ala gulai jugak lee tapi ada buah keras

6 comments:

dZana said...

slm kunjung bls...

ZaiY said...

apa2pun kena cuba baru tau kn..nmpak mcm gulai lemak..mesti sedappp..

Mama Nani/Mama Hawa. said...

Salam kenal & balas ziarah sophia :)
Nice blog...Akak follow sophia yer :)

fuzidss said...

Dzana, terima kasih kerana sudi berkunjung

Zaiy- cuba tau jangan tak cuba.. ada rasa macam tomyam lemai thai pun ada

Mama hawa, terima kasih kerana sudi menjadi tetamu blog saya, amat menghargai dan marilah kita ikat ukhuwah.

zai@umiaiman said...

salam kunjungan balas, thanks datang ke dapur sy.. wahh kite ni berjiran ler kan.. tp berjiran tempat kejer ler..nk pnggil apa yer, dayang ke sophia.. hmmm dok sek 7 yang sebelah mana?

fuzidss said...

Salam Zai, boleh panggil Sophie atau dayang pun ok jugak. Saya duduk di Sek 7, Taman Kristal dekat dengan Tasik. Zai Shah Alam kat mana