Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Wednesday, April 14, 2010

Telur Goreng Rampai


He he nama bikin gempaq jee, hari ni anak2 still demam. Sesungguhnya ujian untuk menguji kesabaranku dan hanya ini yang sempat ku hidangkan untuk anak2 tapi makan berebut dengan anak2 telur goreng pun sodap

4 comments:

hazila said...

Kat rumah saya mesti simpan stok telur. Tak tau nak masak apa, telur pun sodap.

Chik Mimi said...

salam Dyg dah sihat ka?sama ngan zila elur satu kemistian hahahha

fuzidss said...

Salam Hazila - kat umah akak ni satu papan seminggu. Memang sodap makan dengan nasi panas

Salam Chik Mimi - wajib ada kan

mokwonik said...

heeee..kat umah mokwo sepapan tak sampai seminggu..tapi telur tuh memang sedap n glamor jugak..buat lauk time darurat..heheeh