Mujahadah


Mujahadah adalah memaksa diri meninggalkan perkara-perkara yang boleh merosakkan jiwa

Tuesday, May 18, 2010

Cabul


Perkara yang amat memeranjatkan semalam pagi semalam berlakunya kejadian di Surau Mawaddah. Seorang student wanita bertujuan untuk menunaikan solat Dhuha di Surau berseorangan diri dan di datangi seorang lelaki di ruang solat muslimah. Perkara tersebut tidak disedari oleh orang awam memandangkan waktu tersebut selalunya memang sunyi di surau tersebut.


Si lelaki tersebut pada mulanya ingin meragut namun mengubah haluan dan telah mencabul student tersebut di dalam rumah Allah. Ya Allah di rumah allah ini tergamak sungguh. Setelah puas mencabul beliau tinggal student dan lantas student tersebut pergi ke balai polis membuat report. Tengah hari polis datang melihat tempat kejadian. Kejadian ini sungguh menakutkan dan menjijikkan.
Selepas solat Maghrib kami beramai-ramai solat hajat moga peragut tersebut terima balasan dari Allah.

4 comments:

ijayuji said...

salam kak..eeeeeeee..perkara yg paling kita takut, nak curik2 tu curik jer lah ni sempat mengambil kesempatan lg laks tu kat surau lah pulak tu, klu kena tangkap lelaki jahat tu haih! geram dgr..

fuzidss said...

memang geram ...semalam setelah solat isyak kami solat hajat moga peragut tersebut terima balasan dari Allah

Eliza said...

salam fuzidss. masya allah..hinanya org tu, sampaikan surau tempat ibadat pun sanggup buat perkara keji.

nauzubillah...takutnya akak. rumah skrg dah ler takde jiran tetangga jauh dari org pulak, harapkan kereta peronda sekali-sekala jek.

fuzidss said...

Salam Eliza- moga si pencabul dapat dikesan hendaknya